ADDA Sjukgymnastik Motion & Hälsa, Skara

Skara

Sjukgymnastik/Fysioterapi med specialitet inom med bl.a. OMT (Ortopedisk Manuell Terapi) och McKenzie (MDT, Mekanisk Diagnostik och Terapi).
Har av Västra Götalandsregionen bedömts ha utökad kompetens förbehandling av skador och sjukdomar i stödje- och rörelseorgan.
På kliniken arbetar man med undersökning, behandling och förbyggande av smärta i bål, extremiteter, muskler, leder och nerver. Behandlingen kan bestå av smärtlindrande, rörelseökande och stabiliserande åtgärder som manuell mobilisering av leder, stabilitets-, rörelse- eller muskelträning.
Det erbjuds specialiserad behandling och rehabilitering av bl.a.
- Ortopediska skador
- Före och efter ortopediska operationer
- Överbelastningsskador
- Yrsel, huvudvärk/Migrän
- Idrotts- och motionsskador
Taxa enligt VGR (samma som vårdcentraler), frikort gäller
För mer info www.addasjukgymnastik.se

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0511 - 199 33