Skärholmens vårdcentral, Skärholmen

Skärholmen, Stockholm

Välkommen till Skärholmens vårdcentral!
För mer information om öppettider, kontakt, nyheter, vaccinationer med mera som gäller vårdcentralen och barnavårdscentralen hänvisas till vår externa hemsida (se länk ovan till vänster).

Äldremottagning startar på Skärholmens vårdcentral 1/3!

Telefonnummer: 08-123 417 67.
Telefontid: Tisdag och torsdag kl 11:00-12:00.

Syftet med verksamheten är att skapa trygghet för äldre och närstående.
Målet är att öka tillgängligheten och kontinuiteten för listade patienter som är 75 år och äldre.

Lista dig hos Skärholmens vårdcentral, Skärholmen

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Stockholm

• Narva Kirurg Center Supernöjd, gjorde en behandling med hyslase. Kände mig trygg och min läkare var duktig! - Nicolas
    • Narva Derma Center Proffsigt och trevligt bemötande. Kan starkt rekommenderas. - Lina
    • Mariehems hälsocentral Blir alltid bemött med respekt och empati och någon som lyssnar. - Karin Jacobsson
    • Sjukgymnastik David Löw-Larsen Efter att ha provat flertalet sjukgymnaster i stan blev jag rekommenderad att gå till David. Jag var med om en bilolycka för några år sedan ... - Maria
    • Sjukgymnastik David Löw-Larsen David har haft stort tålamod och med behandling och träning fått bort mångåriga ryggbesvär. Kan varmt rekommendera honom. Nu kan jag andlige... - Ola