Psykiatrimottagning Skövde, Skövde

Lövängsvägen 1, 541 42, Skövde

Psykiatrimottagning Skövde, Skövde

Vuxenpsykiatrisk öppenvårdmottagning vänder sig till personer med psykiska problem som kräver specialistsjukvård. På mottagningen finns personal med olika kompetenser och specialistbehörigheter. Du kan få behandling av psykolog, psykoterapeut, psykiater, kurator, sjukgymnast, sjuksköterska, skötare och arbetsterapeut. I många fall samarbetar olika yrkeskategorier och lägger upp en vårdplan tillsammans med dig.

Informationen uppdaterades 16:05 - 19 apr, 2021

12 dec, 2014 Frida skrev:

Läkarna bör lyssna och HJÄLPA på de sett dem lärt sig under sin utbildning. Har flängt fram och tillbaka från bupp/vuxenpsyk så långt jag kan minnas. Vill själv utbilda mig till psykolog, mycket pga att jag inte fått någon hjälp själv. Påstår inte att jobbet är lätt, men det är som sagt ett JOBB, som handlar om människors liv.