Närhälsan Tidan vårdcentral, Tidan

Om Närhälsan Tidan vårdcentral, Tidan

Tidansvårdcentral är en liten vårdcental utanför Skövde som är öppen vardagar 07.00-17.00. Laboratoriet öppnar för provtagning 07:00.
Vi har planerade och akuta besök till våra distriktsläkare samt till distrikssköterskemottagning.
Övriga verksamheter är BVC, teammottagning i astma, diabetes och hypertoni, kurator, psykiatrisjuksköterska (KBT-kompetens), fotvård och ackrediterat laboratorium.
Vi har tillgång till sjukgymnaster och arbetsterapeuter.

Lista dig hos Närhälsan Tidan vårdcentral, Tidan

Tidanvägen 5A, 549 31, Tidan - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 07:00 - 16:30 Drop-in till lab.
Husläkare / vårdcentral