Primärvårdsrehab, Sundsvall

Om Primärvårdsrehab, Sundsvall

Primärvårdsrehab är en del av den regionsdrivna primärvården. Hos oss kan du få hjälp med besvär som påverkar din rörelseförmåga. Det kan vara besvär i rörelseapparaten, eller rehabilitering efter skador eller sjukdomar.Du får hjälp med att förebygga, undersöka och behandla smärttillstånd och andra funktionsnedsättningar. Fokus är att göra det möjligt för dig att klara dina dagliga aktiviteter.

Medborgargatan 30 D, Sundsvall - visa på karta