Hälsocentralen Gilleberget

Om Hälsocentralen Gilleberget

Hälsocentralen Gilleberget är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. $$Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Gilleberget

Medborgargatan 30 D, 856 30 Sundsvall - visa på karta

Hälsocentralen Gilleberget

15:19 - 18 jan, 2019 skrev:

Hög servicenivå bra bemötande av min mor, Gilleberget är till stor hjälp!!
Mycket bra återkoppling och uppföljning i ärendet!

13:38 - 17 okt, 2018 skrev:

Besök hos fysioterapeut C. i maj- juni 2018. Otroligt bra bemötande och information /behandling så jag har kunnat sköta min rygg själv.

09:03 - 02 mar, 2017 skrev:

Med risk att personalen får för många patienter vill jag ändå lämna min åsikt om denna vc. All personal jag har mött under mina besök har varit tillmötesgående med glädje, hjälpsamhet och kunskap. Tio sjärnor **********