Närhälsan Tjörn barnavårdscentral - Skärhamn, Skärhamn

Om Närhälsan Tjörn barnavårdscentral - Skärhamn, Skärhamn

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.

Utöver specialistläkare i allmänmedicin har vi specialist i hud. Dessutom har vi astmasköterska, diabetessköterska, sjukgymnast, psykolog och ljusbehandling.

Hänvisning efter stängning till Närhälsan Stenungsund jourcentral, tel 010-473 32 00 el 1177. Öppettider mån-fre 17.00-21.00, lör-sön, helgdag 10.00-16.00
Verksamhetschef Ann-Sophie Lekander

Vaccinationer - Vi utför rese-, TBE-, och säsongsinfluensavaccinationer. Ring för tidsbokning.

Hamngatan 16, 471 32, Skärhamn - visa på karta