Bodholmsgången 10, Skärholmen

Naprapatbehandling

Akupunktur

Laserbehandling

Naprapat Doktorernas klinik i Skärholmen ligger i Skärholmens sim- och idrottshall, vilket ger ett stort utbud av träning och aktiviteter. Kliniken var en dem första i Sverige att använda stötvågsbehandling. Kliniken grundades 1993.

Naprapat Doktorerna är experter på rygg-, led- och muskelbesvär. Vår målsättning är att du ska slippa dina besvär och må bra.

Hos oss är det personliga omhändertagandet högt prioriterat. Vi hjälper dig hela vägen; från diagnos till behandling och förebyggande vård. Med vår samlade kunskap och långa erfarenhet som naprapater hjälps vi åt för att hitta rätt åtgärder för just dig.

Våra naprapatmottagningar

Vi har idag sju mottagningar i Stockholmsområdet:

Bromma
City
Farsta
Flemingsberg
Huddinge
Rönninge
Skärholmen

Varmt välkommen till Naprapat Doktorerna du också!

Du kan enkelt boka din tid online, genom att klicka på BOKA. Det går också bra att ringa oss, eller mejla till skarholmen@naprapatdoktorerna.se

Informationen uppdaterades 16:42 - 13 okt, 2023

Lars Storerkers

Johanna Karlsson

8 mar, 2024

Efter dagens behandling av mitt artrosknä kan jag röra mig och gå igen utan smärta. Lars mångsidiga kunnighet av olika tekniker gjorde magi för knät. TACK!

27 sep, 2023

Förutom att Lars är mycket professionell och bemöter kunden med mycket respekt är han också otroligt kunnig och trygg i sitt utövande. Därtill mycket flexibel och försöker anpassa sig till kunden gällande bokningar mm.

28 sep, 2023 Naprapat Doktorerna, Skärholmen svarade:

Tack för de fina orden Hoshiar. / Lars

20 sep, 2023

Klart bästa naprapat jag fått behandling av!

25 sep, 2023 Naprapat Doktorerna, Skärholmen svarade:

Tack för de fina orden Kalle, alltid roligt när man kan hjälpa till. / Lars

18 sep, 2023

Lars är otroligt kunnig och trygg i sitt utövande. Jag har gått hos honom i över tio år och har fått hjälp med mina besvär varje gång. Han varierar olika tekniker som stötvåg, laser, TNS, massage och akupressur med flera. Han är grymt proffsig.

19 sep, 2023 Naprapat Doktorerna, Skärholmen svarade:

Tack för de fina orden Susanne. /Lars

23 maj, 2022

Otroligt professionell och lyhörd. Har fått otroligt mycket hjälp. Kan varmt rekommendera Lars.

Fråga ställd 21:11 - 13 apr, 2016

Problem med Halsryggrad c5-c7 och c3-c4.c4-c5.c5-c6.c6-7.lăttcentral spinal stenos c4-c5. 2.Lăndryggrad L3-L4 omgivande ăndplattor och lăttare disdegeneration L2 L3. L4 L5 rakt L5 S1.symmetrisk diskbuktnin.L2 L3.enligt MRI Rőntgen.Tacksam om ge mig en tid så fort som mőligt.

Naprapat Doktorerna, Skärholmen svarar:

Hej, tack för ditt meddelande. Vi har bokat in dig imorgon fredag 15/4 kl 16.00, på kliniken i Skärholmen, Bodholmsgången 10 (i Skärholmens sim- och idrottshall) Tel 08-7402120. Hör av dig så snart som möjligt om tiden inte skulle passa. Välkommen! Med vänliga hälsningar Benny Åkerblom Naprapat Doktorerna benny@naprapatdoktorerna.se

Fråga ställd 11:55 - 12 jan, 2016

Pris för behandling hos naprapat?

Naprapat Doktorerna, Skärholmen svarar:

Hej, vi tar 550 kr. för ett besök hos oss, behandlar vi med stötvåg kostar det 600 kr. Mvh. Lars