Paradistorget 16, plan 2

Frisktandvård

Tandblekning

Tandläkarundersökning

Videomöte med tandläkare - Folktandvården Online

Kostnadsfritt för barn och unga under 24 år, samt för vuxna med frisktandvårdsavtal. Övriga patienter: 400 kr.

Tandimplantat

Kronor och broar

Om Folktandvården Huddinge

Folktandvårdens duktiga tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor i Huddinge centrum välkomnar alla människor i alla åldrar. Vi kan hjälpa dig med allt som rör dina tänder och munhälsa, från en vanlig undersökning till mer avancerad tandvård.

Hos oss får du förebyggande tandvård, regelbundna undersökningar och akut tandvård. Vi erbjuder bland annat tandblekning, kirurgi och tandersättningar som broar och implantat.

Sagt om Folktandvården Huddinge

Fick en akut tid för min dotter då hon fick plötsligt ont i en tand. Vi fick komma upp akut och klämmas in, bästa servicen! Trevlig personal i reception alltid hjälpsamma på telefon, jätteduktiga tandläkare som vet hur dom ska hantera barn! Jag ger mitt bästa betyg till er och rekommenderar er starkt!!!!

Folktandvårdens specialister

Vi har också ett nära samarbete med Folktandvårdens specialister, som ger dig möjlighet att få tandvård för just dina behov. Orolig för kostnaderna? Hos oss kan du få Frisktandvård.

Vid akuta besvär när kliniken är stängd, vänd dig till Folktandvården Akuten på telefonnummer 08-123 156 80.

Informationen uppdaterades 16:21 - 6 mar, 2024

20 okt, 2022

Tandhygienisten Hanna var så trevlig och noggrann när hon tog bort tandsten på mig :) kommer verkligen tillbaka till Bästa Hanna :)

20 okt, 2022

Bra råd och flexibel lösning på mina behov

12 jun, 2022

Var på undersökning och fick en tid för att ta bort tandsten förra veckan. Båda besöken var i toppklass. Så proffsiga och omtänksamma.

20 sep, 2020

20 sep, 2020

Jag var tveksam till att gå till tandläkaren i pandemin men det kändes väldigt tryggt

Vi erbjuder ingen drop in. Ring oss eller boka din tid online.