Storgatan 25 (Kockska gården), Simrishamn

AudioNova Simrishamn

Välkommen till AudioNova Simrishamn – Din Hörselspecialist!

AudioNova Simrishamn ligger på Storgatan 25 i Kockska gården i centrala Simrishamn. Hit tar du dig enkelt med buss till hållplats Storgatan eller tåget till Simrishamn station och går några minuters promenad.

AudioNova är en av Sveriges största hörselkedjor och finns på flera platser i landet. Audionommottagningen i Simrishamn är en av många hörselkliniker som tillhör AudioNova.

Vad vi på AudioNova Simrishamn kan hjälpa dig med

På AudioNova Simrishamn hjälper våra erfarna audionomer dig med hörseltest och utprovning av hörapparater och hörselskydd. Du kan också få hjälp med service och justering av hörapparater, samt arbetsplatsanpassningar. Vi på AudioNova Simrishamn vet att alla individer har unika förutsättningar, behov och önskemål, och därför gör vi alltid vårt yttersta för att hitta den bästa lösningen för just dig.

Du behöver ingen remiss för att komma till oss på AudioNova Simrishamn!

Avtal inom vårdval primär hörselrehabilitering

AudioNova Simrishamn är en hörselklinik som är auktoriserad av Region Skåne inom primär hörselrehabilitering. Det innebär att du som är över 18 år med lätt till måttlig hörselnedsättning kan få hjälp med behovsbedömning, förskrivning av hörselhjälpmedel, service samt viktig information kring hörselnedsättningen hos oss.

Hörseltest online på audionova.se

Hur står det till med din hörsel? På AudioNovas hemsida kan du göra ett hörseltest online. Under testet får du lyssna på några ljud och sedan besvara ett antal frågor. Testet tar bara några minuter och du får ditt resultat med en gång.

Få hjälp med din hörsel hos AudioNova Simrishamn!

Informationen uppdaterades 13:41 - 12 sep, 2023

15 nov, 2022

Trevlig och kunnig personal.

Fråga ställd 10:57 - 11 nov, 2019

Vilka dagar har ni drop in?

AudioNova Simrishamn svarar:

Hej, måndagar mellan kl 13-15.