Öppet, idag till 14:00

Din Doktor i Märsta AB

Cederströms slinga 17A,ARLANDASTAD

Din Doktor i Märsta AB

Årets influensavaccination 4/11-28/2 I år har vi INTE drop-in för vaccination av säsongsinfluensan. Du behöver ha en bokad tid för att få vaccinera dig. I november månad vaccinerar vi endast riskgrupper samt 65+. Övriga som vill köpa vaccin är välkomna att göra det från och med december. Om du vill boka in en tid för vaccination - använd e-tjänsten i 1177 som heter influensavaccination så kommer en sjuksköterska ringa upp dig för tidsbokning. Vi har en godkänd Äldremottagning, dit du som är 75 år eller äldre kan ringa. Äldremottagningen kan nås via telefonnummer: 0733-104627 alla vardagar mellan kl 08.00 och 09.00. På den telefonen finns inga knappval för att det ska vara enkelt för dig att nå oss. ## ## Lättakut vardagar 09:00-16:00. OBS tidsbokas samma dag från 0800 - telefon 08-595 111 60 ## för enklare infektionssjukdomar! På vår hemsida www.dindoktor.se visar vi exempel på vad vi kan hantera på vår "Lättakut" Hela veckan erbjuder vi även bokningsbara tider till läkare via videobesök genom app eller

Lördag - Söndag : 09:30 - 14:00

Lördag - Söndag : 09:30 - 14:00