Hälsocentralen Granlo

Hälsocentralen Granlo

, Sundsvall

Västra vägen 50, Sundsvall, 85740

Hälsocentralen Granlo är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig. Vi har apotek i huset. Fri parkering.
Välkommen hälsar hälsocentralschef Anna Remnehag med personal.

Informationen uppdaterades 08:50 - 23 mar, 2024

13 feb, 2024

Dåligt bemötande när man väl blir uppringd. Uppringaren lyssnar inte på vad jag säger utan läser i min journal istället och drar egna slutsatser av det hon läser snarare än vad jag säger. Dessutom, arbetande människor kan vara ganska inne i helt andra saker när de ringer upp efter 1 timme och det minsta man svarar fel på något eller säger fel ord så kan det hamna i journalen och vändas emot en nästa gång. Tänk på en sak!! När man ringer till er så kan man faktiskt vara sjuk och behöva hjälp!

11 jan, 2023

Har alltid varit med nöjd med vårdval och med bemötande.

26 sep, 2022

Dåligt bemötande i telefon. Går inte att få en tid. Och nu får jag inte mitt recept förnyat trots att jag haft medicinen i 10 år. Nu ger jag upp, orkar inte längre

31 aug, 2022

Efter 48 år som patient på Granlo hälsocentral listar jag om mig till annan hälsocentral efter urusel medicinskt omhändertagande. Började redan när jag bokade min sista tid förra veckan 22/8 hos distriktssköterskan och sedan i receptionen främst bemötande. Sedan läkarens bedömning var inte ens en medicinsk undersökning. Gick därifrån och sökte direkt akut sjukvård och blev opererad.

1 jun, 2022

Riktigt dåligt bemötande, bortglömd i patientrum i 3 tim. Enormt otrevligt bemötande av läkare.

Här kan du se omdömen som Hälsocentralen Granlo har fått i Nationella Patientenkäten.

Vaccinationsverksamhet, Artrosskola, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Barnhälsovård/BVC, Allmänmedicin, Inkontinensmottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Dietistverksamhet, Kuratorsverksamhet, Psykologverksamhet, vuxna, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Vårdcentral (BT)