Närhälsan Eriksberg vårdcentral, Göteborg

Närhälsan Eriksberg vårdcentral

, Eriksberg

Sjöporten 4, 417 64, Göteborg, 41764 Göteborg

Vi har ett samarbete med Närhälsan Hisingen jourcentral dit ni kan vända er för kontakt med sjukvård när vi har stängt. Deras öppettider är 17-22 mån-fre samt 10-16 helger och röda dagar. Där är det drop in. KVÄLLSÖPPET TORSDAGAR Vi har kvällsöppet på torsdagar, till kl 19:30, för bokade besök till psykolog, sjuksköterska och läkare. LÄTTAKUT MÅNDAG, TISDAG, TORSDAG KL. 10-12 Ni är välkomna till vår lättakut där du kan få hjälp med akuta besvär som luftvägsinfektion, halsont, öronvärk, urinvägsinfektion eller sårskada. Kölappar släpps 09:30. Räkna med viss väntetid då tiderna ej är bokningsbara. Det finns endast begränsat antal tider. FRÅN 15 APRIL KOMMER LÄTTAKUTEN VARA STÄNGD PÅ OBESTÄMD TID. VACCINATION TBE/KIKHOSTA/PNEUMOKOCKER Vaccinationstider går att boka via hemsidan och görs under 1177 e-tjänster "Boka tid". Ange vilket vaccin du önskar i steg 4 av bokningen. VÅRDOS COVID 19 Vi håller på att kalla våra patienter 80 år och uppåt för påfyllnadsdos covid 19.

2010 slog vi upp portarna för en ny modern vårdcentral på Eriksberg, Sjöporten 4. Förutom kvalitetsmässig vård arbetar vi med hälsofrämjande och sjukdomsförebyggande verksamhet. Givetvis är alla välkomna - kvinnor, män, barn och unga. Vi vill skapa en aktiv vårdcentral som förutom vård ger stöd, inspiration och uppmuntran till egenaktiviteter vad gäller hälsa och livsstil. Tillgänglighet, närhet, medicinsk kvalitet och ett trevligt och professionellt bemötande är en självklarhet för oss. Vi värnar om långsiktiga relationer

Informationen uppdaterades 15:06 - 27 mar, 2024

19 mar, 2024

8 maj, 2021

Tog covid-test hos er den 6 maj. Väldigt effektivt, synnerligen trevligt bemötande!

3 apr, 2021

Jag tillhör riskigruppen över75 och har astma,diabetes blottryg är högt,över 130kg vikt.

24 mar, 2021

Tagit covidtest hos er. Mycket bra organiserat och trevligt bemötande.

27 dec, 2020

Tacksam för ert sätt att ta emot och vårda!

Här kan du se omdömen som Närhälsan Eriksberg vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Vårdcentral (BT), Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykologverksamhet, vuxna, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Vaccination mot covid-19