Specialisttandvård ortodonti Enköping

Om Specialisttandvård ortodonti Enköping

Vi diagnostiserar, förebygger och behandlar bettavvikelser för att skapa estetiska och välfungerande bett hos barn, ungdomar och vuxna. Bedömning och behandling sker efter remiss från ordinarie tandläkare till specialistkliniken.

Vi vill att Du trivs hos oss och blir nöjd. Av de patienter som var på slutkontroll hos oss under 2017 var 99 procent nöjda eller mycket nöjda med både behandlingsresultat och bemötande.

Vi har en erfaren och kompetent personal. Vid behov samarbetar vi också med specialister inom andra ämnesområden.

Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv, dövblind, vuxendöv eller hörselskadad.

Välkommen till oss!

Parkering finns utanför kliniken

Verksamhetschef: Malin Karlsson

Arbetsledare: Monica Andersson

V:a Ringatan 16-18, Enköping - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Fredag 08:00 - 12:00 (ej helgdagar)
Remiss krävs från allmäntandläkare