Doktor Wahlunds Läkarmottagning

Om Doktor Wahlunds Läkarmottagning

Detta är en privat vårdcentral som grundades 1996, vi har vårdavtal med landstinget med fullt åtagande för alla åldrar och alla åkommor.

Vi ingår i landstingets journalsystem Cosmic och vi tillämpar samma avgifter och remissvägar som i den offentliga vården.

Lokalerna är ljusa och luftiga och vår ambition är att ge dig trygghet genom bra tillgänglighet, personligt engagemang och en hög medicinsk kvalitet i allt vi gör. Personalen är stabil och erfaren och vi sörjer för ca 20 procent av Enköpings primärvård.

Vi finns i norra delen av staden Enköping, lätt tillgängligamed bra kommunikationer. Vi arbetar kvalitetssäkrat och med stor patientomsorg.

Lista dig hos Doktor Wahlunds Läkarmottagning

0171 - 305 06 Växelnummer
Doktor Wahlunds Läkarmottagning Linbanegatan 8 Vårdcentral, Linbanegatan 10 Sjukgymnast, Psykolog, BVC, 745 34 Enköping - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt Svarssystem
Husläkare / vårdcentral