Ungdomsmottagning Enköpings husläkarcentrum, Enköping

Om Ungdomsmottagning Enköpings husläkarcentrum, Enköping

0171-41 73 00

På ungdomsmottagningen kan du träffa barnmorskor, läkare, kuratorer och psykologer. Barnmorskorna ger råd om preventivmedel, graviditetstest, könssjukdomar, droger och alkohol samt smittspårar och skriver recept. Till psykologen kan du komma för samtal om exempelvis oro för något, deppighet, en känsla av att vara annorlunda, funderingar över om du duger eller en jobbig hemsituation. Besök och prover kostar ingenting.

0171-41 73 00 Växelnummer
Västra Ringgatan 16, 745 31 Enköping - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 12:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Torsdag 13:00 - 16:30 (ej helgdagar)
  • Fredag 08:00 - 12:00 (ej helgdagar)
  • Fredag 13:00 - 15:45 (ej helgdagar)
Ungdomsmottagning