Öppet idag från 08:10

Smile Tandvård Sandviken

Gävlevägen 72 B 811 32 Sandviken

Smile Tandvård Sandviken

Välkommen till Smile – din tandläkare i Sandviken! Hos oss arbetar allmäntandläkare, specialisttandläkare, tandhygienister och tandsköterskor med stor erfarenhet och gedigen yrkeskunskap. Vi erbjuder allt från en vanlig undersökning till en mer avancerad tandvård som exempelvis käkkirurgi och implantatbehandling. På vår hemsida smile.se kan du läsa mer om hur vi arbetar med specialisttandvård samt estetisk tandvård. Tidsbokning På smile.se kan du boka tid direkt online men det går också bra att ringa eller maila. Är du i behov av akut tandvård och hittar inte någon ledig tid i onlinebokningen? Ring direkt till kliniken så försöker vi hjälpa dig så fort som möjligt. Välkommen till oss på Smile för att få hjälp med en bättre munhälsa!

Informationen uppdaterades 09:28 - 18 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 08:10 - 17:00