Barnmorskemottagning Storvik

Om Barnmorskemottagning Storvik

Barnmorskemottagningen erbjuder graviditetsövervakning, förlossning- och föräldraförberedelse. Hit kan du komma för preventivmedelsrådgivning samt provtagning vid misstanke om könssjukdom. Det är också barnmorskemottagningen du går till när du blir kallad för gynekologisk cellprovskontroll. Preventivmedelsrådgivning och mödravård är kostnadsfritt. Alla besök sker efter överenskommelse.

Tingsgatan 8,812 30 Storvik - visa på karta
Barnmorska, Barnmorskemottagning, Mödravårdscentral