Sandens hälsocentral

Om Sandens hälsocentral

Välkommen till Sandens hälsocentral - den öppna hälsocentralen Här kan du själv bestämma vilken dag du vill träffa någon av våra olika yrkesprofessioner som har lång erfarenhet och hög kompetens. Här lär du känna Din personal som ansvarar för Din vård och ser till Dina behov.$Sandens hälsocentral har drygt 11.000 listade patienter.$Vi har fast anställda specialistläkare i allmänmedicin. Distriktssköterskor med utbildning i akutsjukvård, diabetes, inkontinens, barn- mödrahälsovård. På hälsocentralen arbetar även arbetsterapeuter, fotvårdsspecialist, kurator med KBT-utbildning, sekreterare, undersköterskor och biomedicinsk analytiker. $Våra sjukgymnaster som arbetar för oss på Sanden har sina lokaler på Björknäs hälsocentral.$Vi kan även erbjuda artrosskola, osteoporosskola, KOL-skola, rökavvänjning, föräldrautbildning och spädbarnsmassage.

Lista dig hos Sandens hälsocentral

• Torsdag - Fredag 08:15 - 09:30

Sandens hälsocentral

4,4

14:01 - 05 feb, 2019 skrev:

Fantastisk service, behövde inte boka tid i förväg. Allt fungerade perfekt tack vare er öppna mottagning.
Snabbt och enkelt att komma in, trevlig personal. Bra med ett öppet rum för flera provtagningar samtidigt som gjorde det ännu trevligare.

08:04 - 29 jan, 2019 skrev:

Jag tycker inte alls detta drop in system är bra, man kan få sitta halva dagen i väntrummet innan man får hjälp för sitt ärende. Om man ringer och försöker boka en tid så blir man ändå hänvisad till att bara komma på drop in. Känns oorganiserat. Alla är inte pensionärer och har tid att spilla hela dagen med att vänta.

1,8

22:44 - 19 nov, 2017 skrev:

Bästa HC både läkare, sköterskor och övriga anställda, dock hoppas jag att Malte aldrig går i pension för han är nr 1.

14:03 - 27 maj, 2015 skrev:

Telefonuppringning för äldre mycket svårt.
För yngre och normalhörande bra.
Hälsocentralen som helhet - mycket bra

12:10 - 19 jan, 2015 skrev:

Kan ej finnas så bra läkare någonstans Ulrika tar sig tid för mig som patient. Lyssnar på mig och tar mig på allvar

06:55 - 05 okt, 2013 skrev:

Bra vårdcentral och alla är så otroligt trevliga och hjälpsamma. Ett extra stort TACK till Ulrika!

07:28 - 25 jan, 2013 skrev:

Kanonläkare som bemöter patienter med respekt och intresse. Ulrika är toppen...Bra bemötande och hjälpsamhet från övrig perosnal...