Ortopedtekniska mottagningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Om Ortopedtekniska mottagningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

En högre livskvalitet för människor med olika typer av funktionshinder, det är vad vi inom$Aktiv Ortopedteknik arbetar med. I klartext innebär det att vi utformar och tillverkar$ortopedtekniska produkter som ger funktionshindrade människor möjlighet till ett friare och mer aktivt liv.$Med ett heltäckande produktprogram kan vi ge våra kunder en komplett ortopedteknisk service.

0150 - 565 96 Växelnummer
Kullbergska sjukhuset - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 08:30 - 12:00
  • Måndag - Onsdag 13:00 - 15:00