Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Linden Katrineholm, Katrineholm

Om Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Linden Katrineholm, Katrineholm

Till sjukgymnasterna kan du vända dig om du har besvär från leder, muskler, huvudvärk, yrsel eller om du behöver hjälp att komma igång efter operation.$ $Fokus ligger på aktiv rehabilitering och de metoder vi använder är manuell terapi, akupunktur och individuellt anpassad träning.$ $Sjukgymnasterna arbetar också med rehabilitering i team med läkare, arbetsterapeut och beteendevetare på vårdcentralen.$ $Hos oss kan du även få recept på fysisk aktivitet, FaR.

0150 - 722 70 Växelnummer
Kullbergska sjukhuset - visa på karta
Sjukgymnast

Sjukgymnastikteamet Vårdcentralen Linden Katrineholm, Katrineholm

16:20 - 22 sep, 2017 skrev:

Hej!

Var hos er måndagen den 18/9 med min onda fot. Träffade den trevliga och kunniga sjukgymnasten Hanna Karlsson. Hon lyssnade på mitt problem och föreslog övningar jag skulle göra varje dag samt lånade mig en krycka. Kan man tänka sig, foten blev mycket bättre redan efter fem dagar.

Tack! Hanna

Bästa hälsningar