Öppet i morgon från 00:00

Ortopedi- och kirurgiavdelningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Kullbergska sjukhuset entré 1, Djulögatan 75, Katrineholm

Ortopedi- och kirurgiavdelningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Ortopedi- kirurgiavdelningen här finns sjukhusets slutenvårdsplatser för planerade operationer.

Informationen uppdaterades 09:03 - 6 nov, 2020

Logga - Kry

5 / 5

13 mar, 2020 Christina O. skrev:

Tack till alla ni underbara personal på ortopedavdelningen och operation. Har blivit så väl omhändertagen. All personal har varit så underbara. Vänliga och omhändertagande.

17 nov, 2017 Pia skrev:

Tack för ert fina, goa och professionella skötsel av mig vid min knäoperation hos er den 14nov. Har aldrig känns mig så väl omhändertagen på sjukhus. Tack snälla ni! Pia DellaMonro

22 maj, 2017 Christer skrev:

Helt underbar trevlig och kunnig personal som verkligen tog hand om mig på bästa sätt. Läkare, Sjuksköterskor,Sjukgymnaster gjorde allt för att vistelsen på Kullbergska skulle bli så bra som möjligt.

Lördag : 00:00 - 15:00