Ortopedi- och kirurgiavdelningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Om Ortopedi- och kirurgiavdelningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Ortopedi- kirurgiavdelningen här finns sjukhusets slutenvårdsplatser för planerade operationer.

Kullbergska sjukhuset entré 1, Djulögatan 75 - visa på karta
  • Måndag - Fredag Dygnet runt

Ortopedi- och kirurgiavdelningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

10:54 - 17 nov, 2017 skrev:

Tack för ert fina, goa och professionella skötsel av mig vid min knäoperation hos er den 14nov. Har aldrig känns mig så väl omhändertagen på sjukhus.

Tack snälla ni!

Pia DellaMonro

14:27 - 22 maj, 2017 skrev:

Helt underbar trevlig och kunnig personal som verkligen tog hand om mig på bästa sätt. Läkare, Sjuksköterskor,Sjukgymnaster gjorde allt för att vistelsen på Kullbergska skulle bli så bra som möjligt.