Rösundavägen 4, Saltsjöbaden

Välkommen till Victoriakliniken!

Vi är ett specialistsjukhus för estetisk och rekonstruktiv plastikkirurgi beläget invid strandpromenaden i Saltsjöbaden, endast 15 minuter från Stockholm city. Hos oss erbjuds ett brett utbud av plastikoperationer samt olika hudvårds- och injektionsbehandlingar. Här möts du av kunniga kirurger och narkosläkare, som har lång erfarenhet inom vården.

För oss är ett naturligt resultat viktigt

Vi möter våra patienter i en trygg, varm och harmonisk miljö, där kropp och själ kan vistas utan stress. Vår målsättning är att med hög kompetens, modern teknik och känsla för estetik, alltid nå ett naturligt och proportionerligt resultat.

Alla ingrepp vi utför baserar sig på vår värdegrund och våra garantier. Det skapar nöjda patienter med goda erfarenheter, som återkommer och pratar väl om oss.

ETISKT - Vi opererar patienter med sunda önskemål, som är väl införstådda med ingreppen och vilka resultat de kan förvänta sig.

ESTETISKT - Vi strävar efter att uppnå ett harmoniskt och symmetriskt resultat som är proportionerligt och i balans med varje patients unika mått och anatomiska förutsättningar.

VÄLPLANERAT - Varje operation planeras ytterst noggrant. Smärtlindring, och eftervård skräddarsys för varje ingrepp för att optimera säkerheten.

KOMPETENT - Alla våra operationer genomförs av våra specialistutbildade plastikkirurger enligt fasta, väl beprövade och mycket effektiva, säkra tekniker.

LÅNGVARIG RELATION - När operationen är genomförd påbörjas en skräddarsydd eftervård, med ett antal återbesök. Vår relation avslutas inte när sista stygnet är satt. Tvärtom, då påbörjas den!

Kontakta oss på Victoriakliniken för att boka tid för konsultation!

På Victoriakliniken ingår alltid:

• Övernattning med helpension (vid de operationer där övernattning är motiverad). Vi försöker alltid uppfylla individuella önskemål om mat.

• Vår unika kapsel- och komplikationsgaranti vid bröstoperationer

• Garanti på resultatet för alla ingrepp

• Alla mediciner, före, under och efter operation

• Specialanpassad BH vid bröstoperationer

• Fotografering med 3D-kamera, så att du får en bild av slutresultatet, vid bröstoperationer

• Fria återbesök och extrabesök

• Fria framtida konsultationer

Varmt välkommen till Victoriakliniken!

Informationen uppdaterades 08:51 - 24 nov, 2023

Camilla Lundberg

Alicja Jach

Jacqueline Randquist

27 sep, 2023

Fantastiskt omhändertagande, engagerad personal, man känner verkligen att dom bryr sig.🌹💓

21 jun, 2022

Klinik i världsklass är allt jag har att säga!

12 maj, 2022

2 feb, 2022

22 dec, 2021

Magiskt bra! Det är absolut världsklass