Salem Centrum, Säbytorg 11, 4 tr, Rönninge

Tandläkare Gabriel Halef

Välkommen till Tandläkare Gabriel Halef!

Till Tandläkare Gabriel Halef är både unga och gamla välkomna för en heltäckande tandvård. Gabriel hjälper till med allt från regelbundna undersökningar till större, kirurgiska ingrepp. Du möts naturligtvis av kunnig personal som tar hand om dig utifrån dina unika behov.

Det här kan du få hjälp med:

• Regelbundna undersökningar
  • Tandhygienistbehandling
  • Tandblekning
  • Kirurgi

Hitta till Tandläkare Gabriel Halef

Du hittar till mottagningen i Salem Centrum på våning 4 och du kan enkelt ta dig hit med bil eller buss. Tar du bilen finns det fri parkering i två timmar för Centrumets besökare. Närmaste busshållplats är Salem Centrum, där flera olika busslinjer stannar.

Varmt välkommen att kontakta Gabriel Halef för att boka din tid!

Informationen uppdaterades 15:26 - 12 maj, 2023

23 apr, 2023

I had to pay 500KR for nothing when I was abroad because I missed the appiontment. But I got no call or letter to infor me. This was not the first time.

12 apr, 2022

Bet sönder en tand och fick direkt en tid för hjälp. Dessutom fin info vad jag skulle göra i framtiden. Stort tack till Gabriel och hans sköterska. ❤️

7 sep, 2021

Suverän - jag är nära att somna i tandläkarstolen - är så trygg och nöjd med både Gabriel och Gittan. Har gått här sen de öppnade 1968., Blivit av med min migrän och alltid fått akuta tider. Empati, kunskap och tillgänglighet = Salemtandläkarna .

19 aug, 2021

ABSOLUT DEN BÄSTA TANDLÄKARE som jag gått hos! Ringde för en akut tid och fick komma inom 60min! Lugn och otroligt trevliga! Gabriel och Gittan är dom Bästa! Rekommenderar dom starkt! Medmänskliga och fantastiska! Bemötandet var det bästa jag upplevt! Lyhörda och har otrolig respekt och hjärtat på rätta stället! Tack för den absolut bästa tandvården någonsin!