Achima Care Sala vårdcentral, Sala

Om Achima Care Sala vårdcentral, Sala

Hos oss finner du en samlad kompetens som består av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.

Ringer du oss svarar våra distrikts/sjuksköterskor. De kan hjälpa dig att boka tid för besök, eller ge dig råd.

Achima Care Sala Vårdcentral har en satellitmottagning i Möklinta, där det finns distriktssköterska och undersköterska. Vi samarbetar med Esplanadens sjukgymnastik.

Välkommen!

Lista dig hos Achima Care Sala vårdcentral, Sala

0224 - 584 84 Växelnummer
Järnvägsgatan 7A, Sala - visa på karta
Husläkare / vårdcentral, Hälso- och sjukvård i särskilt boende

20:47 - 15 mar, 2018 skrev:

fantastiskt bemötande av en mycket kunnig personal!