Hamngatan 9, Plan 4, Trelleborg

Ultraljud

Tidigt ultraljud

KUB

NIPT

Välkommen till oss på Mama Mia Livets Trelleborg!

Mama Mia Trelleborg består av Mama Mia Livets barnmorskemottagning och Mama Mia Livets BVC. Hos vår barnmorskemottagning kan du få hjälp under hela din graviditet, och vi erbjuder även preventivmedelsrådgivning och cellprovtagning. Hos vår BVC följer vi ditt barns utveckling från födseln upp till sex års ålder och erbjuder regelbundna hälsokontroller och vaccinationer.

Mama Mia Malmö har vårdavtal med Region Skåne.

Mama Mias värdegrund

För oss är det viktigt att se, bemöta och bekräfta alla våra kunder och samarbetspartners genom ett respektfullt och informativt förhållningssätt och med högsta servicefaktor. Våra värdeord är: kompetent, engagerad, empatisk.

Om Mama Mia

Mama Mia är Skandinaviens största privata kvinno- och barnhälsomottagning, och du hittar våra mottagningar på följande orter i Skåne:

• Trelleborg
  • Malmö
  • Helsingborg - Väla
  • Helsingborg - Berga
  • Helsingborg - Gustavslund
  • Bjuv
  • Örkelljunga

Vi ger dig den vård du behöver

Vi har Sveriges största utbud av föräldrakurser och vi anpassar vår vård efter just era önskemål - eftersom varje familj är unik. Vi som arbetar på Mama Mia har alla lång yrkeserfarenhet och mycket hög specialistkompetens.

Varmt välkommen till Mama Mia Trelleborg!

Informationen uppdaterades 10:29 - 10 apr, 2024

18 maj, 2020

Haft Carina under båda mina graviditeter och är mer än nöjd. Hon är verkligen toppen!

6 mar, 2013

Den bästa barnmorskemottagningen som finns. Tar väl hand om sina kunder är glada och trevliga och stödjer en till 100 %. Kan varmt rekommendera Carina och Lena

Måndag - Onsdag:08:00 - 17:00
Barnmorskemottagning