Brogatan 3, Halmstad

Öppet idag frĂ„n 10:00

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VĂ€lkommen till Synsam Halmstad!

I vÄr vÀlsorterade butik pÄ Brogatan 3 i Halmstad kan du fÄ hjÀlp med allt frÄn olika sorters synundersökningar till bÄgar, glasögon, eller linser. VÄra legitimerade optiker hjÀlper bÄde dig som behöver skaffa glasögon för första gÄngen och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bÄgar.

VÄra legitimerade optiker hjÀlper dig med syntest

Hos Synsam Halmstad kan du fÄ hjÀlp med olika typer av synundersökningar av vÄra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • BesvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort

Vi hjÀlper dig utifrÄn dina behov och vÀlkomnar bÄde unga och gamla till vÄr butik.

Skaffa nya glasögon hos Synsam Halmstad

Vi pÄ Synsam har ett stort urval av bÄgar frÄn mÄnga olika mÀrken, och vÄra rÄdgivare Àr dÀr för att hjÀlpa dig hitta rÀtt glasögon för just dig. Du kan Àven hyra dina glasögon hos oss, genom vÄrt abonnemang Synsam Lifestyle. DÀrtill hittar du solglasögon, linsvÀtska och tillbehör i vÄr butik.

Vi hjÀlper dig med uppföljning

Vi pÄ Synsam erbjuder dig stöd och uppföljning, Àven efter att du fÄtt dina glasögon eller linser. Mycket kan hÀnda under ett Är, sÄ skulle dina glasögon gÄ sönder under de första 365 dagarna reparerar vi eller byter ut dem Ät dig, utan extra kostnad. Skulle du mÀrka att din syn försÀmrats ytterligare inom det första Äret tar vi naturligtvis emot dig för en ny synundersökning, helt kostnadsfritt.

Tveka inte att boka en tid hos Synsam Halmstad pÄ Brogatan 3 redan idag!

Informationen uppdaterades 15:19 - 20 sep, 2023

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

MĂ„ndag - Fredag:09:00 - 18:00

Besöksadress