EGV Klinika

Fertilitetsutredning

IVF-behandling

Ofrivillig barnlöshet

Manlig infertilitet

Donation av ägg och spermier

Välkommen till EGV Klinika i Riga!

Denna fertilitetsklinik har sedan starten 1998 erbjudit effektiv vård, globala tekniker och en genomgående hög ambition att möjliggöra föräldraskap trots fertilitetssvårigheter. Specialistteamet på kliniken var de första i Lettland att använda assisterad reproduktionsteknologi och det var även här som den första spermabanken etablerades.

Det här kan vi hjälpa er med

EGV Klinika erbjuder diagnostik och behandlingar för infertilitet, till exempel:

• Donatorsperma
  • Äggdonationsprogram
  • Procedurer för medicinsk befruktning (som IVF, IUI, ICSI, PICSI PICSI)
  • Fertilitetsdiagnostik och operativa behandlingar för män
  • Fertilitetsdiagnostik för kvinnor

Vi erbjuder även tjänster inom kvinnor och mäns reproduktiva hälsa och utför bland annat gynekologiska och urologiska undersökningar och konsultationer. För dem som vill bli eller redan är gravida finns tjänster som undersökning, konsultation och observation att ta del av.

Metoder med goda resultat

Med lång erfarenhet, global teknik och nya metoder tar EGV Klinikas specialistläkare sig an och finner lösningar på de mest komplexa fallen, med hittills mycket goda resultat. Tyngdpunkten ligger på effektiv vård under bekväma förhållanden. På EGV Klinika skapar läkare och patienter ett nytt liv tillsammans.

Varmt välkomna till vår klinik i Riga, Lettland!

Informationen uppdaterades 09:32 - 26 okt, 2023

+371 67 278 ### Visa nummer