Barnmorskemottagningen Hjärtat AB

Barnmorskemottagningen Hjärtat Bredgränd 6 Uppsala

Barnmorskemottagningen Hjärtat AB

På barnmorskemottagningen Hjärtat är vi ett team barnmorskor som erbjuder stöd och kontroll genom graviditeten och förberedelse inför förlossningen. Ni får er egen barnmorska som följer er genom hela graviditeten, men kommer säkert att träffa och lära känna flera av oss. Förutom de individuella besöken har vi ett välutvecklat grupprogram för blivande föräldrar så ni har stora möjligheter att möta och lära känna andra gravida/par. För er som inte kan eller vill delta i grupprogram erbjuder vi informativa föreläsningar. Vi erbjuder också rådgivning i sex, samlevnad och preventivmedel för både kvinnor och män. Vi kan även testa för könssjukdom. Du kan också få gynekologisk hälsokontroll (cellprov).

Informationen uppdaterades 23:03 - 6 dec, 2019

Logga - Kry