Springpostgränden 3A, Helsingborg

Diagnostiskt Centrum Hud Helsingborg

Välkommen till Diagnostiskt Centrum Hud Helsingborg!

Vi är en hudmottagning som kan hjälpa till med alla typer av hudåkommor. Hos oss får du träffa erfarna hudläkare med bred kompetens. Vi har ett särskilt intresse för misstänkta hudtumörer och kan både utreda och behandla olika hudförändringar.

Vi tar emot privatbetalande patienter vilket innebär att du kan träffa hudläkare utan remiss. Det innebär kortare väntetid, men du står för kostnaden själv, inklusive provtagningar och behandlingar. Observera att du måste betala på plats, det finns ingen möjlighet till betalning via faktura. Uteblivna besök eller avbokning senare än 24 timmar innan bokad tid debiteras fullt pris.

Det här kan Diagnostiskt Centrum Hud Helsingborg hjälpa till med

Till oss kan du vända dig med alla typer av hudbesvär, oavsett hur stort eller litet ditt problem är. Vi kan till exempel utreda och behandla:

• Psoriasis

• Leverfläckar/födelsemärken

• Hudutslag

• Ärr

• Hudförändringar

Snabb diagnostik och behandling av hudtumörer

Vi på Diagnostiskt Centrum Hud Helsingborg har som målsättning att erbjuda snabb bedömning av misstänkta hudtumörer, för att minska oro och slippa onödiga operationer. Om dina hudförändringar kräver borttagning har vi en operationssal på vår klinik, och du slipper därmed långa väntetider för att få en hudtumör borttagen. Vi kan även erbjuda behandling med till exempel kryoterapi (frysning) och fotodynamisk behandling.

Varmt välkommen till oss på Diagnostiskt Centrum Hud i Helsingborg!

Informationen uppdaterades 15:18 - 19 mar, 2024

Tisdag - Fredag:08:00 - 10:00