Barnlöshetsmottagning Västerbotten

Barnlöshetsmottagning Västerbotten

, Skellefteå

Skellefteå lasarett, Skellefteå, 93186

På barnlöshetsmottagningen arbetar vi med rådgivning, utredning och behandling av ofrivillig barnlöshet. Vårt basteam är placerat i Skellefteå, men medarbetare finns även i Umeå och Lycksele. Vårt arbetssätt är i huvudsak kommunikation via våra e-tjänster. Söker du ditt ursprung från donationsbehandling i Västerbotten mellan 1985-2002 så är det till oss du ska vända dig.

Informationen uppdaterades 10:49 - 4 jul, 2023

5 jan, 2024

Bedrövligt och oacceptabelt bemötande från personal som använder sig av härskartekniker i digital kommunikation.

11 nov, 2022

Sämsta! Precis som tidigare skrivit, ett lotteri om vem som bli godkänd och inte. Bara för man har en diagnos som påverkar psyket så bli man nekad direkt och dömd att bli en fara och dålig mamma… sedan även om man ha dåligt jobb eller plötsligt blivit uppsagd.

29 sep, 2021

Ser ut att njuta av att neka en. Bedömningen är otroligt skev, har man haft en kontakt med psykiatrin för 7 år sen pga ångest så blir man nekade. Precis som den andra kommentaren så har dom en otroligt konstig syn på vad det betyder att vara en bra förälder. Sök dig nån annanstans om du kan för det här är ett otroligt inkompetent ställe

3 maj, 2021

Otrevliga med en helt orimlig syn på hur man ska leva sitt liv för att bli en bra förälder. Känns som att dom drar lott om vem som ska bli godkänd och vem som ska bli nekad.

Reproduktionsmedicin