Stråket 3, 169 35 Solna

Tandhygienistbehandling

Tandhygienisten tar bort tandsten, putsar och polerar.; Fluorbehandling vid behov.; Munhygieninstruktion och kontroll av tidigare behandling.; Ev. kan det behövas flera besök om det är rikligt med tandsten och djupa fickor i tandköttet.

Tandutdragning

Vanlig utdragning av en tand.; Alla moment ingår.;Om tanden behöver delas eller opereras ut blir behandlingen dyrare.

Bettskena

Tandimplantat

Tandblekning

Tandreglering (Invisalign)

Estetisk tandvård

Pris efter konsultation

Varmt välkommen till Artos Dental, en klinik för allmän tandvård, tandhygienist, kosmetisk- och implantatbehandling.

Vår tandvårdsfilosofi

Vår filosofi är att förebygga större tandläkaringrepp. Vi vet att grundlig information om kost och instruktioner till bättre munhygien är nyckeln till en friskare mun. Vi har som mål att skapa en god tandhälsa för alla våra patienter oavsett bakgrund och tidigare insatser.

Vi är stolta över att erbjuda högkvalitativ behandling i en lugn, trygg och familjär miljö. All behandling utförs med material av absolut bästa kvalité.

Nära samarbete med skickliga specialister

Vår klinik har mycket nära samarbete med specialister dit patienter kan remitteras vid behov.

Vår fokus är att varje besök och undersökning/behandling ska vara en positiv erfarenhet.

Vi är väl medvetna att extra självförtroende och självkänsla kommer med det ultimata leendet.

Artos Dental är en privat mottagning som är medlem i Tandläkarförbundet TEV (Tandläkare Egen Verksamhet) samt medlem i Privattandläkarnas förbund. Vi är även certifierade av Trygg Verksamhet.

Informationen uppdaterades 16:57 - 13 feb, 2024

Farzad Moayedi

Artur Bowgird

Pia Arkerud

Violetta Bowgird

Solmaz Kazemy

Lisa Moayedi

31 maj, 2023

Mycket bra bemötande, fick en akuttid 40 minuter efter telefonsamtalet. Som tur är bor jag i närheten. Inga problem att hinna.

29 maj, 2023

Mycket bra tandvård. Högsta betyg. Flerårig kund till Artos Dental.

5 apr, 2023

5 apr, 2023

Professionellt o empatiskt o så modernt

5 apr, 2023 Artos Dental, Solna svarade:

Tack för ditt fina omdöme.

18 okt, 2022

Jättebra tandvård och bemötande.