Skogåsplan 9, Skogås

Konsultation inför tandimplantat

Kostnadsfri konsultation

Konsultation inför tandblekning

Kostnadsfri konsultation

Tandea – din tandläkare i Huddinge, Stockholm!

Tandea är ett tandvårdsföretag i Stockholm med erfarna tandläkare. Omtanke och omsorg är viktiga ledord i arbetet, och Tandea har som mål att alltid ligga i framkant när det gäller moderna metoder och utrustning. Tandea har kombinerat förstklassig allmäntandvård med lågt pris, hög service och långa öppettider. Detta gör onekligen Tandea till ett av Stockholms förmånligaste tandvårdsföretag i dagsläget. Du som söker efter en pålitlig tandläkare i Stockholm kan glädjas åt att du nu kan, både som barn och som vuxen, se till att ha friska tänder livet ut till ett minst sagt resonligt pris.

Tandea arbetar på uppdrag av Region Stockholm, och i anslutning till Försäkringskassan. Mottagningen erbjuder även delbetalning.

Vad kan Tandea Skogås hjälpa dig med?

Som kund hos Tandea Skogås kan du få hjälp med bland annat

• tandproteser
  • tandimplantat
  • bettskena
  • operation av visdomständer
  • tandreglering
  • tandblekning.

Både allmän och specialiserad tandvård i Stockholm

Tandea erbjuder allmän såväl som specialiserad tandvård till människor i alla åldrar. Det finns inget om din mun som Tandeas tandläkare inte kan, inget om dina tänder de inte känner till och ingen åkomma som inte har ett ingrepp tandläkarna är kapabla att göra.

Välkommen till Tandea Skogås i Huddinge, Stockholm!

Informationen uppdaterades 14:53 - 31 jan, 2024

23 maj, 2023

23 feb, 2021

Bra!

2 okt, 2019

Super nöjd med Tandea Skogås! Så himla trevliga och hjälpsamma,dom gör verkligen sitt bästa,är så glad att jag har hittat er !

21 jul, 2013

Det är en jätte bra tandläkaren

Fråga ställd 11:25 - 28 feb, 2019

Har inte varit hos tandläkaren på flera år , nu har jag börjat tappa mina tänder och en del är alldeles förstörda. Och nu är det ju också så att jag har väldig tandläkarskräck. Vad kan jag göra. Har dessutom väldig dålig ställt.

Tandea Skogås, Huddinge svarar:

Hej Laila. Det första steget är att ta kontakt med tandvården, vilket ni gjort via er fråga. Nästa steg är att komma på en undersökning och få en professionell utvärdering av din munhälsa och tillsammans med tandläkaren försöka komma fram till en lösning som passar er. Det finns lite olika tillvägagångsätt mot tandvårdsrädsla som vi också gör en bedömning utav. Ring gärna till någon utav våra Tandea kliniker nära dig. MVH Leg. Tandl. Aslan Demirörs Tandea Skogås 08-506 621 20

Fråga ställd 09:18 - 24 nov, 2014

Gör ni titthålsoperation? ????

Tandea Skogås, Huddinge svarar:

Nej tyvärr det gör vi inte.

Fråga ställd 16:27 - 11 apr, 2014

är det möjligt att kunna få tunna och smidiga tandproteser. de jag har känns väldigt tjocka och otympliga.

Tandea Skogås, Huddinge svarar:

Hej och tack för din fråga. För att kunna ge dig ett korrekt svar så vore det bra att få se dina befintliga proteser. Kontakta oss gärna för en gratis konsultation/undersökning.

Fråga ställd 07:15 - 2 apr, 2014

finns möjligheten att få implantat under narkos

Tandea Skogås, Huddinge svarar:

Nej tyvärr inte, dock finns möjligheten att utföra behandling under lättare sedering.

Måndag - Onsdag:07:00 - 19:00
Torsdag - Fredag:07:00 - 17:00