Luna vårdcentral, Södertälje

Södertälje

Information om Gardasil: Vill du vaccinera dig var vänlig ring 08-123 67000 och prata med våra mottagningssköterskor som ger dig en tid för vaccination.

Telefonnummer till Luna vårdcentral, var vänlig ring 08-123 670 00.
Medicinsk rådgivning och bokning av tider för läkarbesök sker via mottagningssköterskan på telefon 08-123 67000. Telefontid måndag - fredag 08:00-17:00
Receptionen har öppet 7.45-16.30

Besök oss gärna på vår hemsida: www.lunavardcentral.se

Laboratoriet på vårdcentralen drivs av Unilabs och har öppet för provtagning måndag - fredag kl. 07.45-15.00.

Vård kvällar och helger - Närakuten
Akuta besök kvällstid bokas via Vårdguiden från 16.00 måndag-fredag, helger från 07.30. Rådgivning dygnet runt, ring Vårdguiden1177.

Vi erbjuder:

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Södertälje