Mandometerkliniken AB Mando, Alingsås

Om Mandometerkliniken AB Mando, Alingsås

Vi bedriver behandling av patienter med alla sorters ätstörningar. På vår klinik i Alingsås behandlas i alla ålder, alla kön och från hela regionen. Efter inkommen remiss eller egenanmälan kallar vi dig till en ytredning för att fastställa diagnos och svårighetgrad. De behandlingsformer vi sedan kan erbjuda är: öppenvård, dagvård samt gruppbehandling.

Kungsgatan 5, 441 30, Alingsås, Samma ingång som vårdcentralen - visa på karta