Närhälsan Sörhaga vårdcentral, Alingsås

Om Närhälsan Sörhaga vårdcentral, Alingsås

Välkommen till Närhälsan Sörhaga vårdcentral!

Vi har förutom allmänläkarmottagning och distriktssköterskemottagning även mottagning för astma, KOL, diabetes, hjärta-kärl. På vårdcentralen finns också kurator, psykolog och psykoterapeut. Besök efter tidsbeställning på tel 0322-22 65 50 kl 8-17. Vaccinationsmottagning för reseprofylax och fästingburen TBE,webb-tidbokn tisd 15-16.30 jämna veckor. OBS! Ej drop-in.

Lista dig hos Närhälsan Sörhaga vårdcentral, Alingsås

2,4

08:20 - 03 maj, 2019

1,8

08:23 - 08 mar, 2018 skrev:

När man vill ha receptförnyelse vill man tala med en sköterska och inte behöva tala in ett meddelande per telefon !! Jag har hade inga problem,men jag tänker.på äldre personer som hör dåligt och inte är så klara i huvudet.Jag förstår inte hur ni tänker??
Vill ni inte ha några sökande till Sörhaga Vårdcentral ???? Jag är fortfarande listad på Sörhaga men funderar på att byta vårdcentral som många andra som tillhör Sörhaga. Ni måste se hur arbetar !!!

2,5

09:55 - 27 dec, 2016 skrev:

Mycket bra bemötande och vård. Ganska lätt att få tid för besök, gäller både frun och mig.

3,5

16:01 - 26 aug, 2015 skrev:

Jag saknar information om öppettider för provtagning före läkarbesök. Den informationen fanns inte heller på kallelsen till läkarbesöket heller. Den vårdcentralen jag har gått hos förut hade dropin provtagning varje dag när Vårdcentralen är öppen. Så jag åkte 12 mil + 12 mil med oförrättat ärende.

2,0