Sölvesborgs vårdcentral, Sölvesborg

Om Sölvesborgs vårdcentral, Sölvesborg

Vid finns i ett centralt och bra läge i Sölvesborg på Markgatan 30. Här möter du läkare, distriktssköterskor, sjukgymnaster och psykiatrisjuksköterska. Våra läkare har allmänmedicinsk specialistkompetens. Hos oss arbetar vi i team, vilket innebär att vi samverkar med varandra. Vi får tillgång till alla kompetenser och kan sätta en tydlig fokus på dig och din hälsa. Dessutom arbetar vi med förebyggande hälsovård och hälsofrågor. Är du osäker på vilket team du tillhör, kontakta växeln. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Sölvesborgs vårdcentral, Sölvesborg

Markgatan 30, Sölvesborg - visa på karta
  • Onsdag - Fredag 07:30 - 17:00
Husläkare / vårdcentral

Sölvesborgs vårdcentral, Sölvesborg

4,3

19:51 - 16 jul, 2019 skrev:

Efter en fallolycka idag så var jag sydd med fyra stygn i bakhuvudet, undersökt och klar för hemfärd under mindre än en timma! Världsklass!!!!

13:58 - 28 maj, 2018 skrev:

dålig tillgänglighet i telefon kontakt med vårdcentralen!
Begränsad service på plats

3,0

10:55 - 03 aug, 2016 skrev:

Har alltid under mina år i Sölvesborg blivit vänligt bemött på VC