4.33
Öppet måndag från 07:30

Sölvesborgs vårdcentral

Markgatan 30, Sölvesborg

Sölvesborgs vårdcentral

Vid finns i ett centralt och bra läge i Sölvesborg på Markgatan 30. Här möter du läkare, distriktssköterskor, sjukgymnaster och psykiatrisjuksköterska. Våra läkare har allmänmedicinsk specialistkompetens. Hos oss arbetar vi i team, vilket innebär att vi samverkar med varandra. Vi får tillgång till alla kompetenser och kan sätta en tydlig fokus på dig och din hälsa. Dessutom arbetar vi med förebyggande hälsovård och hälsofrågor. Är du osäker på vilket team du tillhör, kontakta växeln. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Informationen uppdaterades 16:02 - 23 okt, 2020

Logga - Kry

4.33 / 5

16 jul, 2019 Magnus P. skrev:

Efter en fallolycka idag så var jag sydd med fyra stygn i bakhuvudet, undersökt och klar för hemfärd under mindre än en timma! Världsklass!!!!

28 maj, 2018 Rodica skrev:

dålig tillgänglighet i telefon kontakt med vårdcentralen! Begränsad service på plats

3 aug, 2016 Viveka skrev:

Har alltid under mina år i Sölvesborg blivit vänligt bemött på VC

Måndag : 07:30 - 17:00
Tisdag : 07:30 - 19:00