Familjecentral Söderhamn

Om Familjecentral Söderhamn

Barnmorskemottagningen erbjuder graviditetsövervakning, förlossning- och föräldraförberedelse. Hit kan du komma för graviditetstest och preventivmedelsrådgivning samt provtagning vid misstanke om könssjukdom. Det är också barnmorskemottagningen du går till när du blir kallad för gynekologisk cellprovskontroll. Preventivmedelsrådgivning och mödravård är kostnadsfritt. Alla besök sker efter överenskommelse.

0270 - 772 71 Växelnummer
Trädgårdsgatan,826 32 Söderhamn - visa på karta