Neurologi- och rehabiliteringsmottagning, Skövde

Om Neurologi- och rehabiliteringsmottagning, Skövde

Verksamhetsområde neurologi och rehabiliteringsmedicin har en gemensam mottagning för de båda specialiteterna. Rehabiliteringsmedicinska enheten tillhandahåller specialistrehabilitering för patienter med stroke, traumatiska hjärnskador och neurologiska sjukdomar. Telefonnummer: Sjuksköterska 0500-432249, kurator 0500-432621, dietist 0500-432268, sekreterare 0500-432231 eller 0500-432226.

Lövängsvägen 1, 541 42, Skövde, Gula gatan plan 7 - visa på karta