Öppet idag från 09:00

Kirurgi akutvårdsavdelning, Skövde

Lövängsvägen, 541 42, Skövde

Kirurgi akutvårdsavdelning, Skövde

Kirurgisk akutvårdsavdelning för slutenvård gällande allmän kirurgi i huvudsak men även vid behov för urologi, ortopedi och öronspecialiteterna.

Informationen uppdaterades 08:04 - 5 sep, 2020

Logga - Kry

5 / 5

16 jan, 2020 Annette C. skrev:

Vi vill som anhöriga ge all personal på KAVA 21 i Skövde ett stort tack! Ni hade vår mamma/mormor/sambo inneliggande 28/12-2/1. Kaotiska dygn, men ni alla, -läkare, städ, Usk, Ssk, var alla så proffsiga, -dag som natt! Kram från oss, rum 15. 💕

11 aug, 2014 Emelie skrev:

Snälla och varma läkare, vilket inte alltid är så vanligt.

3 jun, 2014 Josefin skrev:

Jag fick ett oerhört fint mottagande och behandling under min tid på kava! Trevlig personal på alla sätt som var väldigt måna om sina patienter! Jag kände oxå en trygghet i deras profession!

Måndag - Söndag : 09:00 - 20:00

Måndag - Söndag : 00:00 - 23:59