Kirurgi akutvårdsavdelning, Skövde

Om Kirurgi akutvårdsavdelning, Skövde

Kirurgisk akutvårdsavdelning för slutenvård gällande allmän kirurgi i huvudsak men även vid behov för urologi, ortopedi och öronspecialiteterna.

Lövängsvägen, 541 42, Skövde, Blå gata plan 2 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 09:00 - 20:00
  • Måndag - Söndag 09:00 - 20:00

Kirurgi akutvårdsavdelning, Skövde

09:55 - 11 aug, 2014 skrev:

Snälla och varma läkare, vilket inte alltid är så vanligt.

11:12 - 03 jun, 2014 skrev:

Jag fick ett oerhört fint mottagande och behandling under min tid på kava! Trevlig personal på alla sätt som var väldigt måna om sina patienter! Jag kände oxå en trygghet i deras profession!