Järnagatan 16, Södertälje

Akupunktur

Massage

Välkommen till Naprapatlandslaget - världens största naprapatkedja!

Naprapatlandslaget Södertälje hittar du på Järnagatan 16 i Södertälje. Här träffar du kunniga naprapater som hjälper dig med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Om Naprapatlandslaget Södertälje

Naprapatlandslagets grundare träffades redan 1998 på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan. Vi hade alla en gemensam dröm om att kunna hjälpa människor bli friskare genom naprapati och vi märkte att det saknades en stor aktör inom branschen. Därför startade vi Naprapatlandslaget. Nu har vi ett unikt gäng duktiga naprapater som alla jobbar för vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Det här kan vi hjälpa dig med

Vi på Naprapatlandslaget Södertälje arbetar med olika metoder, bland annat manipulation, mobilisering, massage, stretching, triggerpunktsbehandling och akupunktur, och vi anpassar alltid behandlingen efter just dina behov. Hos oss kan du få behandling för besvär från muskler och leder, som till exempel:

• Ont i knät
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck
  • Tennisarmbåge

Vägbeskrivning till Naprapatlandslaget Södertälje

Du hittar vår klinik i Badhotellet på våning 1, mitt emot Södertälje C, med Actic Södertälje park precis bredvid. Utanför kliniken finns goda parkeringsmöjligheter och du har både busshållplats och pendeltågsstation alldeles i närheten.

Välkommen att kontakta oss på Naprapatlandslaget Södertälje om du har frågor, eller boka din tid redan idag!

Informationen uppdaterades 09:32 - 20 mar, 2023

LÖRDAG: Naprapatlandslaget Odenplan har lördagsöppet 10:00-15:00