Porslinsvägen 1, Södertälje

Fertilitetsutredning

Välkommen till Nya Sveamottagningen i Södertälje!

Nya Sveamottagningen är en specialistmottagning i Södertälje för utredning/behandling av kvinnosjukdomar, gynekologiska hälsokontroller samt preventivmedelsrådgivning.

Vi har vårdavtal med Region Stockholm och du betalar gällande patienttaxa för ditt besök och frikort. Vi tar även emot patienter för behandlingar utanför vårdvalet och då betalar Du bokar enklast via telefon mellan kl 08.00 till 15.00 och återbud går att lämna på telefonsvararen dygnet runt. Återbud senare än dagen före bokad tid debiteras, frikort gäller då inte.

Du kan också boka undersökning hos våra specialister för privat undersökning och behandling för fertilitetsutredning vid barnlöshet. Du betalar då själv för den vård vi erbjuder. Kontakta oss för bokning via telefon.

Vi kan bland annat hjälpa dig med:

• Gynekologisk undersökning

• Allmänna gynekologiska besvär/infektioner

• Provtagning för könssjukdomar

• Utredning av blödningsrubbningar

• Blödningar och smärttillstånd i tidig graviditet

• Fertilitetsutredning

• Inkontinensbesvär

• Framfall

• Klimakterierådgivning

Vi finns på Porslinsvägen i Lina Hage i anpassade lokaler med erfarna specialister inom gynekologi, obstetrik, infertilitet och uroterapi.

Våra medarbetare talar förutom svenska och engelska även arabiska och assyriska.

Informationen uppdaterades 07:53 - 22 feb, 2024

Dalia Almando

Nadin Ibrahim

Sally Fares

2 feb, 2024

My review Jag hade en olycklig upplevelse under mitt senaste besök hos gynekologen. Trots att läkaren verkade trevlig lämnade mig ingreppet i tårar. Avsaknaden av en morgonrock och den totala bristen på kommunikation om procedurerna orsakade betydande fysisk och mental obehag. Den övergripande upplevelsen kändes hård och känslokall. Jag rekommenderar att prioritera tydlig kommunikation, känslighet och omsorg för patienter och understryker att patientens bekvämlighet är avgörande för en holistisk välbefinnande.

21 feb, 2024 Nya Sveamottagningen, Södertälje svarade:

Hej Leona R. Vi beklagar att ditt besök hos oss inte blev vad du hade förväntat dig. Vi jobbar hela tiden med att alla våra patienter ska vara nöjda när de varit hos oss. Vi vill alltid ge en kvalitativ vård samt ett seriöst och trevlig bemötande. Vi har tagit till oss av din kritik och vi försöker förbättra oss hela tiden. Vi skulle vara tacksamma om du vill ge oss mera direkt återkoppling, isåfall kontakta oss på mail : nya@sveamottagninge.se

14 apr, 2022

Mysig liten mottagning. Blev väl omhändertagen med min mamma som behövde hjälp. Kommer komma tillbaka både med mamma och jag själv

8 feb, 2022

Svårt o få tid. Rec inget fel på o lokalen. Dr Ference arrogant o dåligt bemötande. Hänvisar en att söka för nedstämdhet.

14 jul, 2021

Gjorde min första gynekologiska undersökning, riktigt proffsig och pedagogisk mottagning. Fick mig att känna mig bekväm även fast det är en väldigt ”blottad” situation. Rekommenderar verkligen!

13 jul, 2021

Rekommenderar denna mottagning lugnt trivsamt mottagning ,kunnig personal

Lunchstängt kl 12-13.

Lunchstängt kl 12-13. Du kan lämna återbud/meddelanden dygnet runt på vår telefonsvarare.