Psykiatri För Dig Södermalm - David Bakall

Hornsgatan 15,5TR,STOCKHOLM, 11846

Allmän Psykiatrisk Läkarmottagning

Informationen uppdaterades 07:15 - 2 okt, 2023

28 maj, 2023

David lyssnar verkligen på det man har att berätta och förstår. Han fick mig att känna att mina besvär överhuvudtaget inte är något att skämmas över eller oroa sig över - känslan blev verkligen: det här jobbar vi på. Han fick mig att acceptera och förstå samt se det humoristiska och ironiska i hur människan kan fungera. Efter behandling hos David känner jag mig mer i kontroll och mer insiktsfull över hur jag fungerar. Han är kompetent, duktig och framför allt väldigt mänsklig och sympatisk. Jag är evigt tacksam och rekommenderar David med värme!

28 apr, 2023

David har varit en räddning för mig när den ordinarie vård inte gav det stöd jag behövde. Han är otroligt kunnig, inkännande, tillgänglig och medmänsklig. Han låter en vara delakig i sin egen behandling och skapar stor förtroende. I mitt fall har han även varit spot on vad gäller medicinering, vilket hjälpt mig tillbaka till en fungerande vardag.

27 jan, 2023

David är otroligt erfaren och proffsig! Han ser varje individ utifrån deras situation och agerar i sin vårdplan därefter. Kan varmt rekommendera Psykiatri för dig Södermalm!

23 okt, 2022

23 jun, 2022

Bästa läkaren jag haft under mina år inom psykiatrin. Kontinuitet, professionalitet, kunskap, bemötande allt får man av David Bakall.

Psykiatri, vuxna