Vartoftagatan 11, Stockholm

AudioNova Södermalm

Välkommen till AudioNova Södermalm – Din Hörselspecialist!

AudioNova Södermalm är en hörselmottagning som ligger på Vartoftagatan 11 på Södermalm i Stockholm. Hit tar du dig enkelt med tunnelbana eller buss till Medborgarplatsen.

AudioNova är en av Sveriges största hörselkedjor och finns på flera platser i landet. Audionommottagningen på Södermalm är en av många hörselkliniker som tillhör AudioNova.

Vad vi på AudioNova Södermalm kan hjälpa dig med

På AudioNova Södermalm hjälper våra erfarna audionomer dig med hörseltest och utprovning av hörapparater och hörselskydd. Du kan också få hjälp med service och justering av hörapparater, samt arbetsplatsanpassningar. Vi på AudioNova Södermalm vet att alla individer har unika förutsättningar, behov och önskemål, och därför gör vi alltid vårt yttersta för att hitta den bästa lösningen för just dig.

Du behöver ingen remiss för att komma till oss på AudioNova Södermalm!

Avtal inom vårdval primär hörselrehabilitering

AudioNova Södermalm är en hörselklinik som är auktoriserad av Stockholms läns landsting inom primär hörselrehabilitering. Det innebär att du som är över 18 år med lätt till måttlig hörselnedsättning kan få hjälp med behovsbedömning, förskrivning av hörselhjälpmedel, service samt viktig information kring hörselnedsättningen hos oss.

Hörseltest online på audionova.se

Hur står det till med din hörsel? På AudioNovas hemsida kan du göra ett hörseltest online. Under testet får du lyssna på några ljud och sedan besvara ett antal frågor. Testet tar bara några minuter och du får ditt resultat med en gång.

Få hjälp med din hörsel hos AudioNova Södermalm!

Informationen uppdaterades 13:59 - 12 sep, 2023

30 aug, 2018

Trevligt och professionellt, mycket Nöjd

18 jan, 2018

Väldigr bra bemötande Tack!

6 okt, 2017

6 okt, 2017

Fråga ställd 14:35 - 20 mar, 2019

hej, Hans Söderberg 390410 har bokad tid med Jenny Nordmark för att få ny apparat 1 april. Reser från Gotland. Behöver boka annan tid, helst fredag em 29 mars. Önskar snabbt svar. Har försök ringa minst 10 gånger.

AudioNova Södermalm svarar:

Hej Hans! Det är tillfälligt avbrott på telefonin, men jag ringer dig per omgående. Med vänlig hälsning Receptionen AudioNova Södermalm

Fråga ställd 09:07 - 14 dec, 2018

Vart vänder jag mig med min tinnitus ? Jag har myrornas krig i mitt huvud.

AudioNova Södermalm svarar:

Hej P-O! Du är välkommen att boka in en tid hos oss för hörselprov och samtal om din tinnitus, ring oss gärna på 08 - 480 012 07. En annan möjlighet är att kontakta din vårdcentral. Med vänliga hälsningar, AudioNova Södermalm

Fråga ställd 14:47 - 15 nov, 2018

Hej, min vänstra hörapparat började först glappa o när jag skulle byta filter så släppte sladden helt. Kan jag komma o lämna in den eller ska jag boka tid? Mvh Annica

AudioNova Södermalm svarar:

Hej Annica! Det går bra att komma förbi mottagningen så kan vi hjälpa dig direkt, du behöver inte boka en tid. Mvh Receptionen AudioNova Södermalm