Ramstenkliniken AB

Södermalm, Stockholm

De legitimerade tandläkarna Kerstin Ramsten och Ann-Sofie Ramsten utför traditionell-, akut-, estetisktandvård samt implantatbehandlingar. Vår klinik finns på Södermalm i Stockholm.

Vi välkomnar alla typer av patienter, både barn och vuxna. Vi hjälper även gärna tandvårdsrädda patienter att få tandvård.

När mottagningen är stängd kan du vid akut behov av vård vända dig till Akuttandvården S:t Eriks sjukhus på telefon 08-123 15 680.

Välkomna till Ramstenkliniken!

T-bana Slussen

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 11:40 - 27 sep, 2014 skrev:

Ni hjälpte mig fantastiskt när jag hade akut tandvärk tusen tack Tacksam patient

• Aktivera Kiropraktik och Privatvård Tillgängligheten verkar bättre hos er än konkurrenter men ni har mycket bokat. - Gustav Cedenholm
    • BB Stockholm Family Ekerö Superbra hjälp med alla frågor osv. Johanna är super! :) - Malin Jonsson
    • Rosenlunds vårdcentral Detta är en riktigt dålig vårdcentral. Rekommenderas inte. - Moa Larsson
    • Rehdo Ett bra bemötande av en läkare som bryr sig samt tar sig tiden att lyssna på sin patient. Kunnig inom sin profession och som har hjälpt mig ... - Tatjana Sadkov