Hälsopartners

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm - Visa på karta

Logo Hälsopartners

Södermalm, Stockholm

Välkommen till oss på Hälsopartners!

Hos oss blir varje individ bemött med helheten som fokus. Vi ser och möter våra kunder på alla plan och begränsar oss inte genom att bara tro på en viss teori eller en viss behandlingsmetod.

Hur jobbar vi på Hälsopartners?

Vi strävar efter att i varje möte se bortom alla våra teoretiska och praktiska kunskaper och hela tiden ifrågasätta och vara vidsynta. Detta gör att alla som arbetar åt Hälsopartners är öppna för nya tankegångar och lösningar och detta gör oss mer ödmjuka i mötet med våra kunder.

Hur mår din kropp?

Vi tror att en kropp är uppgiven när den är en källa till plågor och förödmjukelse istället för lust och stolthet och kan förstå varför en individ under sådana förutsättningar kan ha svårt att acceptera sin kropp eller identifiera sig med den.

Att kroppen känner sig uppgiven kan bero på antigen psykisk eller fysisk smärta eller både och. Vi anser därför att det är av största vikt att alla människor lär sig att ta kontakt med sin kropp och kan känna efter hur den mår både psykiskt eller fysiskt.

Vi har på flertalet av våra kunder sett att när de av oss får hjälp med att återupptäcka sin kropp och sina känslor och se att kroppen lever ett eget liv med en förmåga att läka sig själv och att de som individ har möjligheten att göra egna val och bestämma över sig själv, så upplever kunden att det finns hopp och får ny respekt för livets kraft, sin kropp och för sig själv i största allmänhet.

Vi på Hälsopartners vill underlätta för individer, par, grupper och organisationer att växa och expandera till en högre medvetandenivå på alla plan.

Informationen uppdaterades 17 maj 2016 av Vården.se

Behandlingar hos Hälsopartners

Karta - Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm

• 07:06 - 09 sep, 2014 skrev:

Här behandlas kropp och själ, av ytterst proffsig personal. Jag har varit klient hos Anna i 13 år, och har provat andra varianter av massage och behandling av min nacke/rygg.
    Idrottsmassage när det enda som fungerat, även vid ryggskott.
    Helt enkelt otroligt skicklig, då även själen och den mentala biten blir behandlad!
    Prova får du se!