Öppet i morgon från 08:00

Ungdomshälsan Söderköping

Ungdomshälsan Söderköping Östra Rydsvägen, Söderköping

Ungdomshälsan Söderköping

Till ungdomshälsan kan du som är 13-25 år vända dig om du har frågor om sex, din egen kropp och preventivmedel, eller om du har funderingar kring relationer till föräldrar, kompisar eller den du är ihop med. Du kan också testa dig om du är orolig att du har fått en könssjukdom. Graviditetstest finns också på mottagningen. På ungdomshälsan kan du träffa barnmorska eller kurator antingen på vår drop- in mottagning eller via tidsbokade besök. Att gå till ungdomshälsan är gratis för dig och alla du pratar med där har tystnadsplikt. Inga frågor är konstiga eller pinsamma - personalen är vana att prata om alla möjliga problem och har lång erfarenhet.

Informationen uppdaterades 17:01 - 18 jun, 2021

Torsdag : 08:00 - 16:00 Endast bokade besök