Folktandvården Slottstorget

Om Folktandvården Slottstorget

Folktandvården står för hälsofrämjande tandvård till alla. Vi erbjuder allt från enkla undersökningar och förebyggande tandvård till avancerade behandlingar. Hos oss har du även möjlighet att teckna ett Frisktandvårdsavtal, tandvård till ett fast pris.$$Vi har ett nära samarbete med Folktandvårdens specialister. På många av Folktandvårdens kliniker finns medarbetare som behandlar tandvårdsrädda och många av oss talar två eller flera språk. Här får du tandvård anpassad efter just dina behov.$$Vid akuta besvär när kliniken är stängd, vänd dig till Sjukvårdsrådgivningen, tel. 1177.

Slottstorget 3, 4 tr,802 50 Gävle - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 07:00 - 20:00

Folktandvården Slottstorget

19:31 - 22 dec, 2017 skrev:

Sedan min förra tandläkare slutat har jag fått en ny skicklig, lugn o inkännande tandläkare, Ashraf Qatanani, vars tålamod med fobier borde rendera en medalj. Slutprodukten hittills alltid perfekt.

23:28 - 15 apr, 2016 skrev:

Slottstorget gjorde ett makalöst arbete när jag fick mina tänder utslagna. Ni räddade mitt liv. Tack

10:03 - 04 apr, 2014 skrev:

Förra gången ja besökte er lämnade jag besk kritik.
Torsdag 3 april kl. 0845 så besökte jag åter er klinik. Nu var det perfekt, Receptionspersonalen var trevlig och serviceinriktad. Eva Högman och hennes assisterande kollega var oerhört yrkeskunniga, serviceinriktade och dessutom trevliga. Nu upplevde jag att Slottstorgets klinik var "på topp", tack för det.